piątek, 15 września 2017

165. 117 miesięcy 💕

Kiedy zaczynałam spotykać się z A., myślałam, że to będzie fajna przyjaźń. TYLKO przyjaźń. Był kumplem, jeździliśmy na kręgle, chodziliśmy na spacery, gadaliśmy godzinami. Potem był wielki kryzys i myślałam, że wszystko, cała przyjaźń, zakończyła się tak nagle, jak nagle się zaczęła. Ale pod koniec 2007r. coś zaczęło iskrzyć i to na poważnie. Postanowiliśmy dać sobie szansę i spróbować zbudować coś fajnego. Zaczęliśmy się lepiej dogadywać, lepiej rozumieć siebie i swoje głupie żarty. Jesteśmy razem od 15.12.2007r. 


To zdjęcie zostało zrobione miesiąc i parę dni później, pod koniec stycznia 2008r., na naszej studniówce. Niektórzy nie dawali nam szans na związek dłuższy niż trzy miesiące. I co, utarliśmy Wam trochę nosa, nie? ;) Dzisiaj mija 117. miesięcy. 


To zdjęcie zrobiliśmy niecały miesiąc temu. Przybyło nam lat, przybyło nam kilogramów, przybyło nam nawet siwych włosów, przynajmniej mi :P Ale nadal się dogadujemy, nadal się rozumiemy. Na pewno lepiej niż kiedyś. Kochamy się też bardziej niż kiedyś. Dla mnie nasze uczucie, nasz związek, nasza miłość, to coś, co miało trwać chwilę, a trwa już prawie 10. lat. W moim sercu trwać będzie na zawsze! 💕

6 komentarzy:

  1. gratulacje! ;* oby tak dalej ;)
    w grudniu okrągła rocznica :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że znajdujecie szczęście

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 😉
    A na wiek nie narzekaj widzę że młodzi jesteście 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze ten kryzysy w prezyjazni o ktorym pisałam byuł potzrebny zebyscie zrozumieli, ze nie mzoecie zyc bez siebie :)
    Najlepszych kolejnych wspolnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale razem wyglądacie :) Cudowna para!!

    OdpowiedzUsuń