środa, 21 marca 2012

... 10 sierpnia 2013r. ...


Obiecałam Wam ostatnio notkę zawierającą więcej szczegółów i pomysłów związanych ze ślubem i z weselem. Dzisiaj większość dnia siedziałam nad prezentacją na zajęcia, więc z okazji wieczoru i odwalenia kawału dobrej roboty postanowiłam sobie przyznać nagrodę ;) Mianowicie - spędzić wieczór na blogu i stworzyć jakiś sensowny post. Zapraszam do czytania i oglądania dużej ilości zdjęć:)

Data ślubu została ustalona na 10 sierpnia 2013r. Mam już pomysł na suknię ślubną, obrączki, fryzurę i manicure. Poniżej będzie kilka zdjęć, które będą dla mnie inspiracją w poszukiwaniach wszystkich "gadżetów". W kwestii sukni będę stawiać na prostotę, prostotę i jeszcze raz prostotę. Dlatego też chciałabym, żeby moja suknia ślubna była mniej więcej w takim stylu:

  
[źródło: www.i-slubny.pl]

Chciałabym, aby mój A. założył ciemnostalowy lub tradycyjny czarny garnitur, do tego srebrną kamizelką i srebrny musznik. Według mnie to bardzo eleganckie. Jak uzupełnienie Jego stroju chciałabym dodać do tego wszystkiego czerwony kwiat do butonierki. Mniej więcej coś w tym stylu - tyle, że kwiat pasujący kolorystycznie:

[źródło: www.ibutik.pl]

Zależy mi na tym, żeby Nasze obrączki były połączeniem białego i żółtego złota. Żółte wiadomo - klasyczne, a białe dlatego, że pierścionek zaręczynowy mam z białego złota i chciałabym, żeby obrączka do niego pasowała. Co powiecie na takie połączenie?

  
[źródło: http://www.ak-bizuteria.pl]

Z racji tego, iż obecnie mam krótkie włosy, a do przyszłego roku na pewno zbyt wiele mi nie urosną, dlatego szukałam czegoś właśnie ze średniej długości. Znalazłam coś takiego, nie wiem tylko czy będzie mi pasować. 

  
[źródło: www.szpileczki.com]

Paznokcie chciałabym mieć jak najmniej wymyślne, dlatego postawiłabym raczej na takie, jak poniżej. Ale zamiast złotych dodatków, chciałabym srebrne. 

  
[źródło: www.szpileczki.com]

Na miejsce Naszego wesela wybraliśmy salę "Nad Stawem". Urokliwe miejsce w malutkiej miejscowości na Opolszczyźnie. Pięknie prezentuje się z zewnątrz, wewnątrz także jest przyjemnie. A przede wszystkim, z racji środka lata, kiedy będzie wesele, będzie gdzie wyjść na zewnątrz, bo jak sama nazwa wskazuje, restauracja zlokalizowana jest nad stawem. :) Tak prezentuje się z zewnątrz w dzień:

  
[źródło: www.feldman-restaurants.pl]

A tak w nocy:

  
[źródło: www.feldman-restaurants.pl]

I w środku:

  
[źródło: www.feldman-restaurants.pl]

Z racji tego, iż suknia będzie miała (a przynajmniej bardzo chcę, żeby miała) srebrne wstawki, całość dodatków - kwiaty, serwetki, obrusy, świeczki, wystrój sali, chciałabym utrzymać w kolorystyce czerowo-srebrnej. Na krzesłach pojawią się oczywiście osłonki, podobne jak na powyższym zdjęciu, ale ozdobione będą kokardami, najprawdopodobniej czerwonymi. Na stołach pewnie pojawi się jednokolorowa organtyna. Nie wiem jeszcze, jak w efekcie końcowym miałaby wyglądać cała sala (cały pomysł będę konsultować z panią od wystroju sal weselnych), ale myślałam, żeby nad naszymi krzesłami, jako Pary Młodej, zrobić ozdobę z czerwonych i srebrnych balonów. Znalazłam w internecie coś takiego, jak na zdjęciu poniżej. Jednak w swojej wizji widzę to w dużo mniejszej wersji.

  
[źródło: hosting zdjęć, www.iv.pl]

Chciałabym także zaproszenia na połyskliwym, srebrnym papierze z czerwoną ozdobą, księgę gości w takim samym połączeniu kolorystycznym, winietki na stoły.. 

Oprawę muzyczną całości uroczystości ślubnych i weselnych będzie zapewniać zespół Alla Breve (http://www.zespolallabreve.pl/), a oprawę foto-wideo zapewni Nam firma Kania Fotografia (http://www.foto-kania.pl/).

Z zespołem mamy już podpisaną umowę, z managerem sali także. Jutro jedziemy podpisać umowę z fotografem. Mimo, że te trzy najważniejsze właściwie sprawy mamy już załatwione, to mam jeszcze naprawdę dużo do przemyślenia, wymyślenia i zorganizowania. Piszę, że ja mam, bo mój A. w kwestii estetycznej raczej mi nie pomoże;) A może Wy macie dla mnie jakieś propozycje, podpowiedzi, pomysły? Wszystkie na pewno się przydadzą:) A na pewno pomysł na ciekawy, ale niezbyt wymyślny bukiet ślubny z czerwonych kwiatów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz