niedziela, 8 stycznia 2012

... z półki ...


Witam Was Kochane Czytelniczki w pierwszym poście w 2012 roku! :)

Podpatrzyłam ostatnio u Kamy, że bierze udział w pewnym wyzwaniu czytelniczym na 2012 rok. Postanowiłam za Jej przykładem odwiedzić blog organizatorki wyzwania i zorientować się, o co dokładnie chodzi. Wpadłam, przeczytałam, spodobało mi się i tym oto sposobem ja także biorę udział w Wyzwaniu Czytelniczym 2012 - Z półki :) Tak sobie myślę, że jak się postaram, to uda mi się dojść do 4 poziomu (czyli 16 lub więcej książek "Z półki"). A poniżej lista książek, które dostałam w prezencie lub które zostały przeze mnie zakupione przed 2012 rokiem (czasami duuuużo wcześniej), które nie zostały jeszcze przeczytane, a które mam zamiar pochłonąć w tymże wyzwaniu czytelniczym:)

1. "Wybawiciel" Jo Nesbo
2. "Czysta ziemia" Alan Spence
3. "Chemia śmierci" Simon Beckett
4. "Zapisane w kościach" Simon Beckett
5. "Wołanie grobu" Simon Beckett
6. "Szepty zmarłych" Simon Beckett
7. "Ósma ofiara" Andreas Franz
8. "Śmiertelna dawka" Andreas Franz
9. "Ukradzione dziecko" William Phelps
10. "Dziecko ulicy" Judy Westwater
11. "Na gorącym uczynku" Harlan Coben
12. "Klinika śmierci" Harlan Coben
13. "Trucicielka" Eric-Emmanuel Schmitt
14. "Bikini" Janusz Leon Wiśniewski
15. "Siódme niebo" James Patterson (ebook)
16."W sieci pająka" James Patterson (ebook)

W kolejności oczywiście dowolnej, choć obstawiam, że pierwszą pozycją będzie 15., bo jestem w trakcie czytania całego cyklu Kobiecy Klub Zbrodni, więc żeby nie zgubić wątku zajmę się najpierw tym:) Oprócz wyżej wymienionych mam zamiar zająć się jeszcze całą serią książek Camilli Lackberg, bo stoi na półce już ładny kawał czasu, a ja nadal się za nią nie zabrałam ;) Poza tym na pewno, jak już przeczytam "W sieci pająka", to będę kontynuować cykl z Alexem Crossem. Mam nadzieję, że oprócz tych wszystkich będzie ich jeszcze więcej, bo półki aż się uginają ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz