niedziela, 27 grudnia 2009

... odpowiedzi na FunTest ...

Przypomniało mi się właśnie, że jeszcze nie podałam prawidłowych odpowiedzi na FunTest, który pojawił się przecież daawno temu.. Teraz będziecie mogły sprawdzić, gdzie zrobiłyście błędy;)

Pytanie 1.
Zanim stałam się Narkotyczną byłam Śpiącą_Królewną. A nie Królewną_Śnieżką, jak zaznaczyła pewna Pani:P

Pytanie 2.
Z moim A. jestem od grudnia 2007, dokładnie od 15 grudnia, stuknęło nam przecież niedawno dwa lata:)

Pytanie 3.
Oprócz resocjalizacji chciałabym studiować logopedię. Coraz poważniej o tym myślę, naprawdę. Teraz nawet robiłam konspekt zajęć w tej tematyce.

Pytanie 4.
Oprócz photobloga prowadzę dwa blogi. Ten, który właśnie czytacie, a drugi z datami. Nie wiem, jak Wy, ale ja tam zaglądam regularnie.

Pytanie 5.
W roku, który właśnie mija byliśmy na wakacjach w Zakopanem i Mielnie. Łodzi, Warszawy i paru innych miejsc nie liczę, bo tam nie spaliśmy, więc się nie liczy:P

Pytanie 6.
Zanim zaczął się mój związek z A. byłam z K. Właściwie to po K. był jeszcze S., ale to był nieoficjalny związek, więc jakby go wcale nie było. A do wiadomości tych, którzy zaznaczyli, że z NIM - z NIM nigdy nie byłam, na szczęście.

Pytanie 7.
W roku 2010 stuknie mi "oczko", będę więc obchodzić 21. urodziny. ;)

Pytanie 8.
Najmłodsza siostra mojego A. urodziła się w sierpniu 2008 roku, dokładnie 2 miesiące po Jego urodzinach:)

Pytanie 9.
15 dnia każdego miesiąca piszę o Nim. To już musiałyście wiedzieć wszystkie:))

Pytanie 10.
Z garderoby przepadam za butami, ale to kolczyków mam najwięcej i to kolczyki kocham najbardziej. Naliczyłam właśnie 92. pary. ;D A jeszcze co najmniej 3 są w planie do zrobienia;)

Pytanie 11.
Na naszej studniówce byłam już razem z A. Nie mam żadnego kuzyna, z którym mogłabym pójść. ;)

Pytanie 12.
Ten rok, to II rok moich studiów. Licencjackich na razie. O mgr myślę, ale jeszcze nic nie jest pewne..

Pytanie 13.
Najmłodsza siostra mojego Słoneczka ma na imię Zuzia, pisałam o tym wiele razy. Oliwia to Jego młodsza-średnia siostra:)

Pytanie 14.
Z bloga jako pierwszą poznałam Lenkę, do niedawna zwaną Aniołeczkiem. Nie wiem, czemu Ona sama o tym nie wiedziała? :P

Pytanie 15.
W listopadzie świętowaliśmy 23. miesięcznicę. Teraz czekamy już na 25:))

To tyle z odpowiedzi na test. Mam nadzieję, że rozwiałam wszystkie Wasze możliwości. Możecie się teraz na forum pochwalić, żeby wszyscy wiedzieli, czego jeszcze o mnie nie wiecie:P Żart oczywiście, ale jeśli ktoś chce, to nie ma sprawy. Niedługo znów nowa notka, tym razem będę się żalić. Bo będę mieć ciężką sesję:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz