poniedziałek, 30 listopada 2009

... imieniny ...

Miłość moja ma dzisiaj imieniny:)

Życzę Ci szczęścia. Ale nie tego szczęścia, które można kupić, odcinając się od świata. Nie tego, które można zdobyć, poświęcając marzenia dla wygodnego życia. Życzę Ci szczęścia, które płynie z robienia tego, co potrafisz robić najlepiej. Płynącego z podjęcia ryzyka próbowania. Ryzyka dawania. Ryzyka kochania.

Bo kocham Cię nie tylko za to, kim jesteś, ale również za to, kim ja jestem, kiedy przebywam z Tobą. Bo kocham Cię nie tylko za to, kim się stałeś, ale też za to, kim ja się stałam, dzięki Tobie. Kocham Cię, bo zdziałałeś więcej niż jakikolwiek dekalog, bym stała się dobrym człowiekiem i więcej niż jakakolwiek wiara, aby mnie uczynić szczęśliwą. Uczyniłeś to bez słów i gestów. Uczyniłeś to po prostu będąc sobą.

I sobą pozostań Najdroższy!
Na zawsze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz