środa, 10 czerwca 2009

... potrzebny mi jesteś ...

`- dlaczego powiedziałaś, że nic nie mamy?

- ...

- mamy siebie, rozumiesz?! i nic więcej nie potrzebujemy...`


`- gorzej, jeśli nie jestem facetem Twojego życia..

- gorzej, jeśli ja nie jestem...

- jesteś! jesteś kobietą, przy której chcę się zestarzeć..`


`- kocham Cię najmocniej na świecie. tylko Ciebie. jesteś tylko moja.`


czy potrzebuję czegoś więcej?

jakiejś dodatkowej deklaracji?

wiem już wszystko..

wiem na pewno, że mam dla kogo żyć..

wiem na pewno, że jest ktoś, kto żyje dla mnie..

dla Nas.. bo My jesteśmy najważniejsi..

My i nasza Miłość..


You're still my everything.


Potrzebnymi jesteś do życia jak tlen.. Nie widzę go, nie czuję, ale jest mi niezbędny do życia. Tak jak Ty. Ty jesteś mi niezbędny do życia i dobycia w pełni szczęśliwą.


"- kochasz mnie?
- tak.
- dlaczego?
- bo inaczej nie umiem.
- no, ale czemu?
- bo tak.
- jak - tak?
- tak.
- wyjaśnij mi to.
- jesteś jak powietrze.
- powietrze jest niewidoczne!
- ale jest zawsze przy Tobie.
- nieodczuwalne!
- ale zawsze Cię otula.
- nadal nie rozumiem...
- a umiesz żyć bez powietrza...?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz