niedziela, 31 maja 2009

... nauka, nauka, nauka ...

Sesję czas zacząć!
We wtorek, 2 czerwca, termin zerowy z systemów pedagogicznych.
mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć..
chciałabym, przynajmniej jedno by było z głowy..
w czwartek, 4 czerwca, termin zerowy z teoretycznych podstaw kształcenia..
to widzę ciemno, nawet bardzo ciemno..
jakiś głupi ten materiał, a zachowanie wykładowcy też do mądrych nie należy..
w środę , 10 czerwca, egzamin z psychologii osobowości..
materiał jeszcze nie ruszony.. oO
jakoś nie mam siły do tego wszystkiego..
na systemy jestem już prawie nauczona..
dzisiaj powinnam skończyć..
jutro szybka powtórka, bo nie jest tego dużo, i nauka na TPK..
ech..
tak bym chciała, żeby już było po wszystkim..
jak dobrze pójdzie to 10 już będzie po..
a jak nie to kolejna szansa na TPK 18 czerwca..
trzymajcie kciuki..
bo nie chcę, żeby coś się ciągnęło za mną do września..

___________________________________
mam nadzieję, że to nieprawda..
jeszcze nie teraz..
a jeśli tak...?
poradzę sobie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz