poniedziałek, 18 maja 2009

... głupi stereotyp ...

Zastanawia mnie od jakiegoś czasu pewna sprawa..
Jak moi rodzice zareagowaliby, gdybym im teraz powiedziała,
że ja i A. chcemy wziąć ślub, założyć rodzinę i zamieszkać razem?
Jestem pewna prawie na 100%, że moja mama
pierwsze pytanie zadałaby o to, czy jestem w ciąży.
A ja po prostu wiem, że My się kochamy.
Wiem, że chciałabym właśnie z Nim przejść przez życie,
doświadczyć wszystkiego, zestarzeć się przy Jego boku.
Wiem, że chciałabym, żeby moje dzieci
miały kolor Jego oczu, Jego zamiłowanie do własnych pasji,
Jego upór w dążeniu do celu, Jego wrażliwość, odpowiedzialność i inteligencję..

Powiedzcie mi, dlaczego nadal istnieje ten (głupi jak dla mnie) stereotyp,
że ludzie w wieku 20-21 lat są niedojrzali do `instytucji małżeństwa`?
Nie chcę czekać z małżeństwem nie wiadomo ile.
Na pewno nie będę czekać, aż `się dorobimy`..
W dzisiejszych czasach pieniędzy dla wszystkich jest ciągle mało i mało..
Można czekać na odpowiednią sumę całą wieczność..
A przecież łatwiej dorobić się pieniędzy wspólnie, w trakcie wspólnego życia..
Poza tym nie marzy mi się wesele na 200 czy 300 osób, których nawet dobrze nie znam..
Chciałabym, żeby w tym najważniejszym dla Nas dniu były ze mną osoby,
o których wiem, że będą się cieszyć Naszym szczęściem szczerze..
A nie dlatego, że wypada..

Może i jestem naiwna..
Może i jestem jeszcze młoda..
Ale jednego jestem pewna:
to Jego kocham i to z Nim chcę żyć!
Do końca Naszych dni.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz