sobota, 2 sierpnia 2008

... zaciągam się Tobą ...

Zazwyczaj wszystkie królewny są bardzo delikatne… Śpiąca_Królewna również, dlatego też nie uznaję żadnej przemocy… Więc kiedy ostatnio zostałam klepnięta przez Rain pomyślałam, że to nadużycie, bo przecież to przemoc (po pierwsze), a poza tym taka zabawa już tu kiedyś była (to po drugie)… ;) Ale zaraz potem pomyślałam, że od tamtego czasu, czyli ubiegłorocznych wakacji trochę się u mnie zmieniło, nawet dużo więcej niż trochę… Dlatego przyjmuję klepnięcie i piszę swój mały, nowy alfabet… Poczytajcie, a potem jak ktoś ma ochotę niech wstawi do siebie na blog… Pozdrawiam :)

A – A. – mój Ukochany, bez którego nie potrafię żyć… Bo kocham! ;* „Zaciągam się Tobą, chociaż nie palę… Chociaż nie palę wcale…”
B – blog – mój drugi świat, w którym czuję inną rzeczywistość…
C – czekolada – poprawiacz humoru, zawsze skuteczny… ;)
D – dom – poza ramionami mojej Miłości najlepszy azyl przed złem świata…
E – emocje – towarzyszą mi na każdym kroku, choćbym chciała to nie potrafię się ich pozbyć…
F – fantazja – nigdy mi jej nie brakowało i nadal nie brakuje… „Bo fantazja jest od tego, aby bawić się na całego…”
G – gwiazdy – uwielbiam w nie patrzeć i czerpać z nich spokój… „Per aspera ad astra.” Bo naprawdę warto…
H – huśtawka – ostatnio moje ulubione miejsce do kołysania rozbujanych myśli…
I – Internet – dobrodziejstwo ludzkości, bez którego już teraz byłoby mi ciężko…
J – J. – moje imię, za którym nie przepadam :P
K – kawa mrożona – smakuje rewelacyjnie, zwłaszcza w samotne i ciche wieczory…
L – leniuchowanie – jedyne zajęcie, do którego nie trzeba mnie zmuszać…;)
Ł – łóżko – sprzęt, bez którego nie wyobrażam sobie życia, bo spanie to coś, co lubię najbardziej…
M – miłość – uczucie, które nadaje barw mojemu życiu… „Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień…”

N – niebieski – kolor, który sprawia, że patrzenie w oczy A. jest jak patrzenie w cudowne niebo…
O – Ola – imię jedynej w swoim rodzaju i najlepszej na świecie Przyjaciółki, na którą zawsze mogę liczyć i którą kocham… :) :*
P – Przyjaciółka – Kochana „chcę być Twoją przyjaciółką na zawsze, bez żadnych przerw. Kiedy wzgórza staną się płaskie, a rzeki wyschną, kiedy błyskawice pojawią się zimą, kiedy śnieg spadnie latem, kiedy niebo zmiesza się z ziemią, nawet wtedy nic nas nie rozdzieli…”
R – rozmowy – z Przyjaciółką i Ukochanym to coś, co mogłoby się nigdy nie kończyć…
S – studia – od października moja nowa teraźniejszość…
T - telefon komórkowy –prawie największe moje uzależnienie, nie wyobrażam sobie życia bez mojego Samsunga F210…
U – uśmiech – mojego Ukochanego A. i Przyjaciółki najbardziej cieszy serce…
W – winogron – moje małe szaleństwo… :)

Y – yamaha – motor, którego kiedyś bym go w ogóle nie przypisała swojej osobie, ale od kiedy jestem z A. to motory są też częścią mnie… „Motor nigdy nie powie, że nie ma co na siebie włożyć” ;)
Z – zakochana – z wzajemnością i nic więcej do szczęścia mi nie trzeba… ;*

Ż – życie – kocham je mimo tego, że czasami naprawdę mocno kopie mnie w tyłek…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz