piątek, 20 kwietnia 2012

5. Kocham to uczucie, gdy ...

Obiecałam Wam ostatnio, że nadrobię zaległości związane z zabawami, do których zostałam zaproszona. Dzisiaj mam jakiś chorobowo-leniwy dzień, więc postanowiłam to uzupełnić. I tak za nic innego się nie zabiorę, więc czemu nie? :) Na początek zabawa, do której zaprosiła mnie Mysza. Wklejam logo, a poniżej 3 razy uzupełniam zdanie "Kocham to uczucie, gdy..."


1. Kocham to uczucie, gdy On jest blisko mnie. Już niedługo będę Go mieć obok siebie codziennie! :) Taka jestem szczęśliwa ;*


2. Kocham to uczucie, gdy obie z moją Przyjaciółka mamy czas, żeby się spotkać, pogadać, pomarzyć, pożartować, pożalić się. Szkoda, że tak rzadko mamy ku temu okazję..



3. Kocham to uczucie, gdy mogę się od wszystkiego odciąć, usiąść nad brzegiem morza, wsłuchać się w jego uspokajający szum i pozwolić myślom biec własnym torem.

W następnej notce kolejna zabawa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz