niedziela, 25 października 2009

... zaczęła się jesień ...

Wczoraj cały dzień byłam w domu.. Bez Niego.. Tęsknota przybierała wymiar bólu, niemal fizycznego.. Ale ja Mu kiedyś opowiem, jak puste były wieczory bez Niego.. Kiedy za towarzystwo robiła muzyka, herbata, koc i Jego zdjęcie.. Opowiem Mu, jak smakowały moje łzy i tęsknota, której nie dało opisać się słowami.. Która bolała tak, że nawet winogron tracił smak.. Kiedyś Mu o tym wszystkim opowiem.. Ale jeszcze nie dzisiaj.. Dzisiaj będę napawać się Jego obecnością.. Bo kiedy Jego nie ma, to tak, jakby mi ktoś odciął dostęp powietrza.. A kiedy się pojawia, to tak, jakbym na powrót miała tlen.. Nabieram Go wtedy w płuca i nie mogę się Go nawdychać.. Żyję Nim, więc muszę Go mieć na zapas.. Dzisiaj znów zrobię zapasy na cały tydzień.. I pewnie uproszę Go, żeby został ze mną na noc.. To powoli taki nasz mały rytuał:)

Ale dość o Nim.. Nudno już się robi, nie? ;P Teraz trochę z innej beczki.. Zaczęła się jesień.. Słonko świeci, na ziemi kolorowe liście.. Na szczęście dzisiaj nie pada i jest miło.. Choć zimno trochę, to na dworze przyjemnie.. I tak sobie pomyślałam, że.. Marzy mi się mała sesja zdjęciowa w plenerze, w jesiennej scenerii.. Mam kilka pomysłów, ale znowu nie mam ich z kim zrealizować.. Ciężko w tygodniu jakoś wygospodarować czas, a w weekend każdy ma swoje zajęcia.. Mam nadzieję, że uda mi się jednak zrealizować te pomysły.. Szkoda by było nie skorzystać z takiej pięknej pogody.. Tu mała sugestia do mojej AleXis, bo wiem, że to czyta, tylko się nie ujawnia Małpa jedna ;P Znajdźmy kiedyś trochę czasu i znów pobawmy się z Nikusiem;)

Dziękuję wszystkim, którzy rozwiązywali mój FUNTEST:) Poszło Wam różnie, ale nie to się liczy.. Ważne, że w ogóle chciałyście go rozwiązać.. W końcu wyszło na to, że nawet moja Przyjaciółka nie zna mnie tak dobrze ;) Poza tym, mam małą prośbę.. Czy osoba, która pod testem podpisała się jako 'dziewuszka' mogłaby się ujawnić? :) Ciekawska jestem i chciałabym wiedzieć, kto zna mnie trochę lepiej niż Ciemna :P Test jest nadal to rozwiązania, więc jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił, a miałby ochotę, to zapraszam serdecznie. Link -> tutaj <-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz