niedziela, 31 sierpnia 2008

... przygoda z blogowaniem - ciekawa sama w sobie ...


Dzisiaj dzień bloga i znowu zostałam klepnięta, znowu przez Rain :) Spodobał mi się pomysł, więc piszę… Poza tym i tak miałam napisać, bo już jest lepiej, ale o tym później… Zaczynam… :)

~Dlaczego zostałam bloggerką?
Kiedy dwa lata temu, dokładnie 20 sierpnia 2006 roku, powstał mój pierwszy blog (który już niestety nie istnieje) napisałam tak: „Samotność, a może po prostu chęć poznania opinii ludzi zupełnie mi obcych jest powodem, dla którego powstał ten blog…” Tak właśnie było… Potrzebowałam się wygadać i poznać opinię kogoś, kto mnie nie zna na temat tego, co przeżywam… Tak też zostało do teraz… Chociaż Wy już mnie coraz lepiej znacie…

~Czy blogi zmieniły coś w moim życiu?
Zmieniły i to dużo… Przede wszystkim pozwoliły spojrzeć obiektywnie, bez przekłamania, na to, w czym żyję i z czym się zmagam… Poza tym komentarze od Czytelników pomagały się podnieść, mobilizowały do działania i pokazywały, że wcale nie jest tak beznadziejnie, jak może się wydawać… :)

~Co daje mi blog?
Przyjemność pisania, poznawania nowych ludzi, możliwość obiektywnego zastanowienia się nad sobą i swoim związkiem… Daje mi więcej niż mój pamiętnik, chociaż jest o szczebel niżej niż on (pamiętnik) ;)

~Czy dzięki blogom przeżyłam coś ciekawego?
Chyba najtrudniejsze pytanie… ;) Nie potrafię na nie jednoznacznie odpowiedzieć… Nie spotkałam się z nikim z blogujących, nie dostałam listu na papierze, sama też nie wysłałam… Mimo to - przygoda z blogowaniem jest ciekawa sama w sobie… :)

~Czy dzięki blogom poznałam ciekawych ludzi?
Owszem, poznałam i nadal poznaję… Poznaję różne osobowości, różne oblicza miłości, przyjaźni, poznaję różne zdania i poglądy… A każdy kolejny komentarz Wasz u mnie, czy mój u Was, utwierdza mnie w przekonaniu, że nie poznałam Was przez przypadek… ;*

~5 blogów, które uważam za godne polecenia?
1. Madzia, zwana Aniołeczkiem, pisząca od serca dla serca... Bo czasami naprawdę Jej teksty łapią za serce...
2. Diva, poznana stosunkowo niedawno, ale od pierwszego tekstu pozostawiająca we mnie to "coś", chęć wracania do niej częściej...
3. Lampone, kiedyś pisząca o szczęśliwej miłości, dzisiaj o smutnym wymiarze tęsknoty za nią...
4. Ciemna Masa, wcale nie taka ciemna, a za to potrafiąca o wszystkim pisać z humorem... :)
5. Nightwish, poznana dawno, choć czytana nierzadko z duużym opóźnieniem, pisząca tak poetycko, że zawsze odlatuję w inny wymiar...

Poza tym, za godne polecenia uważam wszystkie blogi, które mam w linkach… Ale z racji zasad zabawy mogłam wybrać tylko 5... Jeśli ktoś się poczuł urażony, to najmocniej przepraszam… ;*

~Zasady zabawy:
1. Napisz na swoim blogu specjalną notkę, w której opiszesz dlaczego zostałeś/aś bloggerem/-erką? Czy blogi zmieniły coś w Twoim życiu? Co daje Ci blog? Czy dzięki blogom przeżyłeś/aś coś ciekawego? Czy dzięki blogom poznałeś/aś interesujących ludzi?
2. Opisz również 5 blogów, które uważasz za warte poznania przez innych. Opublikuj linki na swoim blogu i w ten sposób wytypuj ich autorów do naszej zabawy.
3. Umieść w tej notce naszą specjalną grafikę, która umieszczona jest powyżej.
4. Pod notką opisz zasady zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz