wtorek, 15 stycznia 2013

32. Marzenia się spełniają.

Dziś, w 61. miesięcznicę Naszego związku, mogę z całą odpowiedzialnością napisać, że CUDOWNIE jest mieć Kogoś, kto spełnia moje marzenia, nawet te najgłupsze i te, które wydają się nie do spełnienia.. 

Dziś, w 61. miesięcznicę Naszego związku, chcę Mu baaaardzo mocno podziękować za to, że przyprowadził go do domu, za to, że mi go pokazał, za to, że pozwolił mi go pokochać od pierwszego wejrzenia. 

Skarbie, dziękuję Ci za Killera ;* 

Tak, od dzisiaj jest nas troje. Mamy psa ! :)

41 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu miesięcy :) Życzę kolejnych z ogromem miłości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) życzenia miłości na pewno się przydadzą, bo tej nigdy za wiele :*

      Usuń
  2. Jakos czulam ze to sie uda :) super :) i gratulacje tej 61 Miesięcznicy :) u Nas za niedługo miną 4 Lata Związku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* cieszę się ogromnie, że tak to się skończyło :) dla Was też gratulacje :)

      Usuń
    2. Ja również dziekuję :) a wyglada na to ze 26 stycznia kiedy nasza kolejna rocznica to bedziemy razem z samego rana bo moze gdzie od polnocy czy 1 w nocy ;P (bo 25.01. wybieram sie na imprezke z ludzmi z pracy a potem mam nocowac u M. ) a nie zawsze tak mamy...

      Usuń
    3. no to super ! :) "bawcie się" dobrze ;)

      Usuń
    4. Ale dziwne wyglada na to, ze publikowalam cos 56 minut temu, a ja notki na blogu nie pisalam, dziwne...
      co do Twojego koemnatzra to dziekuje ;*

      Usuń
    5. hmm.. czasem blogspot robi takie psikusy ;)

      Usuń
    6. Ale w koncu to nic zlego ;P

      Usuń
    7. pewnie, że nie ;) czasem i tak się zdarza:)

      Usuń
    8. Buziaki, milego konca weekendu i tygodnia :):*

      Usuń
    9. Buźka, Tobie również udanych dni! :) u mnie duuużo pracy strasznie, więc nawet nie mam kiedy usiąść do listu.. ale w końcu napiszę :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jasne! :** jest mi pięknie i w duszy i w sercu :*

      Usuń
    2. miejmy nadzieję, że tak będzie! :)

      Usuń
    3. ja też ślę uśmiech :) :* na pewno się przyda, na deszczowe dni! :)

      Usuń
  4. Tak myślałam, że do was trafi! Super wiadomość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) ale jak Cię pies budzi o 3 nad ranem to już nie jest tak super ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wspaniałego jubileuszu :* I cieszę się z psiaka niesamowicie! Ale to już wiesz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klaud :* ja też się cieszę, wreszcie spełniło się moje długoletnie marzenie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. przyjdzie i na to pora :) Killer jest taki uparty, że na razie nie daje sobie zrobić zdjęć :) ma jedno, jedyne, na którym jest z A., ale się nie zgadza na publikację :P A. oczywiście, nie pies ;)

      Usuń
  7. ja też od dwóch tygodni mam takiego jednego szczekającego cwaniaczka w domu :D

    gratuluje nowego członka rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no ładny staż :) dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te najprostsze, czasem najbardziej banalne życzenia i marzenia dają najwięcej satysfakcji i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Twój narzeczony jest niemożliwy. :) Oczywiście w pozytywnym rozumieniu tego słowa. Tylko pozazdrościć takiego mężczyzny.
    Cieszę się Twoim szczęściem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę :) a On rzeczywiście jest niesamowity :)

      Usuń
  11. Psa!!! Kocham psy! Zazdroszczę Ci i faceta, i psa! I życzę szczęścia i pomnażania tych miesięcy ;-)

    Przepraszam za problemy, ale nie doczytałam tego wcześniej i żeby wysłać komuś zaproszenie, potrzebny jest adres e-mail (oczywiście z blogspota). Napisz mi proszę tutaj (mój blog już jest zablokowany), a ja jak najszybciej wyślę Ci zaproszenie.
    Jeszcze raz przepraszam za problemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierdzielę, jak ja chcę znowuż mieć psa. Takiego dużego, pięknego. Najpierw muszę jednak znaleźć kogoś kto mi go sprawi;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się taki ktoś znajdzie i w końcu będziesz miała psiaka :) ja czekałam jakieś 20 lat :P

      Usuń