piątek, 15 czerwca 2012

11. codziennie zakochuję się ...

"Pokochałam Go bezmyślnie i naiwnie. Pokochałam Go zachłannie i bezwstydnie. 
Za ten uśmiech zdziwionego światem chłopca. Za dwie iskry roztańczone w Jego oczach."

54. miesiące temu ♥ 

Niekiedy wydaje mi się, że to było taaaak dawno temu, a czasami wydaje mi się, że poznałam Go dopiero wczoraj. Znam Go już tak dobrze, a codziennie dowiaduję się o Nim czegoś nowego. Kocham Go tak mocno, a mimo to codziennie zakochuję się w Nim mocniej i mocniej. 
Już coraz bardziej nie mogę się doczekać Naszego ślubu, szczerze mówiąc - chyba chciałabym, żeby był już czerwiec 2013 roku.. Może da się coś z tym zrobić? :)


12 komentarzy:

  1. Hm, gratulacje szczere prosto z serca :) Pamiętam... Jak ze 2 lata temu prowadziłam bloga, mój związek rozpadł się po 3,5 roku i nie dorastał Twojemu związkowi do pięt :) już nie jestem z "moim księciem" od 9 miesięcy. Tak chyba jest lepiej. :) Teraz pozostaje mi wiara, że kiedyś będę szczęśliwa z kimś innym :) pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)

      mnie też kiedyś rozpadł się związek, teraz widzę, że mało ważny związek, ale wtedy to było ważne.. nie wierzyłam, że znajdę kogoś, kto będzie chciał ze mną być, kto ze mną wytrzyma. a jednak udało się - minęło trochę czasu i w moim życiu On odegrał kluczową rolę i gra ją do dziś. i wierzę, że będzie grał ze mną w teatrze życia do końca naszych wspólnych dni :)

      Usuń
  2. Jak zawszezycze Wam jak najlepiej?
    jednak w czerwcu slub?bo wydawlao mi sie ze TEN DZIEN planujecie na sierpien...
    buzka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* nie, ślub oczywiście w sierpniu, tak jak było ustalone. ale napisałam, że chciałabym czerwiec, bo wtedy byłoby już tak blisko do ślubu i do reszty naszego wspólnego życia :)

      Usuń
  3. bo slowie najlepiej nie mialo byc znaku zapytania, sorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasu chyba nie przyspieszymy :D
    Kurcze, strasznie sie ciesze, ze cos takiego Cie spotkalo i marze o tym samym.. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że nie przyspieszymy.. czasami twierdzę, że niestety :P

      ja też się cieszę, że Go spotkałam:) i wierzę całym sercem, że Ty też znajdziesz kogoś, kto będzie Cię kochał i kogo Ty będziesz kochała.

      Usuń
  5. To wspaniałe, że pomimo takiego upływu czasu wciąż dowiadujemy się o Nim czegoś nowego, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniałe! cieszę się, że się sobą nie nudzimy, że ciągle odnajdujemy coś nowego, mimo, że nie zawsze są to pozytywne rzeczy..

      Usuń
  6. Ani się obejrzysz, a już będzie ten wasz wyczekany czerwiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z przedmówczynią, nawet sie nie obejrzysz a już będzie czerwiec przyszłego roku;)

    OdpowiedzUsuń